رایانش ابری

روند توسعه زیر ساخت های Cloud در 2020

Cloud

با توجه به گسترش روز افزون استفاده از خدمات Cloud در سراسر جهان ، طبق مطالعات جدید پیش بینی می شود 85% از سازمانها تا پایان سال 2020 باید کارهای اساسی خود را روی ابر برده باشند و این یعنی زیر ساخت های Cloud با سرعت بیشتری رشد خواهند کرد.

در این تحقیق ، بیش از ۱۵۰ تصمیم گیرنده فناوری اطلاعات در سازمان هایی که حداقل ۳۰۰ کارمند از زیرساخت های ابری استفاده می کردند ، نظرسنجی شده است ، در نتیجه ۷ نفر از ۱۰ پاسخ دهنده که قبلاً حداقل نیمی از بار کاری خود را بر روی ابر قرار داده بودند ، رأی دادند.

هنگامی که در تصمیم گیری ابر انتخابی خود ، اهداف اصلی سازمان ها به دست آمد ، سه حوزه از هم جدا شدند. جای تعجب نیست که امنیت در بالاترین سطح قرار گرفت و به استناد ۲۷.۶٪ از نظرسنجی ها ، قابلیت اطمینان (۲۶.۳٪) و انعطاف پذیری (۲۲.۴٪) بوده است.این امر باعث می شود مقایسه جالب با هزینه ، که تنها ۸/۱۳ درصد را از آن خودش کرده بود.

2020 سال زیر ساخت های Cloud خواهد بود

تقریبا نیمی از افرادی که از رویکرد چند ابری استفاده می کردند ، مایکروسافت آژور (Azure) (3/49 درصد) را به عنوان گزینه اول انتخابی نام بردند. Google Cloud Platform ، با استناد به ۴۰.۱ درصد از افراد نظرسنجی ، در مرحله بعد قرار گرفت و ابر IBM (32.2 درصد) و ابرهای Oracle (20.4 درصد) در رتبه های بعدی از نظر اولویت پاسخ دهندگان بودند.

شاید درخشان ترین آمار همکاری بین AWS با VMware باشد. براساس داده ها ، تقریباً سه چهارم (۷۳٪) حجم کار خصوصی شرکت ها بر پایه ی VMware می باشد. AllCloud ادعا می کند که انتظار می رود امسال نیز این روند رشد ادامه پیدا کند. این گزارش خاطرنشان می کند: “مشارکت موجود احتمالاً بیشتر و گسترده تر خواهد شد. “این روند اجازه می دهد تا سرعت بیشتری در پذیرش سازمان ها برای بهره وری از مزایای ابر به وجود آید.”

Cloud

این گزارش همچنین اشاره می کند: “یافته های این گزارش با بازخوردی که AllCloud از مشتریان خود در سراسر جهان دریافت کرده است سازگار است – این بدان معنی است که استفاده آنها از زیرساخت های ابری و فناوری های مرتبط با آن رو به افزایش بوده است”. “با رشد این شرکت ها ، و برنامه های تحول دیجیتال آنها پیشرفت کند ، بسیاری از آنها AWS را به عنوان زیرساخت ابری خود خواهند پذیرفت.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *